Hoe te gebruiken

De eerste stappen

De eerste stappen

U kunt aan de slag met toggle door de volgende eenvoudige stappen te volgen:

  1. Plaats uw toggle SIM-kaart in uw mobiele telefoon en zet deze aan
  2. Waardeer uw toggle op
  3. U kunt nu bellen en gebeld worden en smsen vanaf uw toggle SIM
  4. Registreer uw SIM-kaart om uw account online te beheren
Unlock uw telefoon

Deblokkeer uw telefoon

Wanneer uw niet SIM-werkt als u deze voor het eerst plaatst in uw telefoon kan het er een SIM-lock op zitten. Als u meer dan 1 jaar bij uw huidige provider bent geweest dan kan dit slot gratis worden verwijderd. Gelieve direct contact op te nemen met uw huidige provider om de code aan te vragen waarmee u uw SIM-lock kan verwijderen. Als u uw mobiele telefoon voor minder dan een jaar hebt dient u te vragen aan uw huidige provider hoeveel het zal kosten om de SIM-lock te verwijderen.

Controleer uw saldo

Waardeer uw toggle op

U kunt toggle beltegoed online kopen of bij uw lokale retailer. Op de voucher zal een PIN-code staan ,hetzij gedrukt of moet worden weggekrast..

Online opwaarderen is de meest handige manier om top-up van uw toggle SIM.

  • Registreer uw toggle SIM-online
  • Waardeer uw mobiele telefoon direct online op met een bankpas of creditcard

Controleer u beltegoed terwijl u in het buitenland bent

  • Kies +31685951244 en volg de instructies
Houd uw nummer

Nummerbehoud

Om uw huidige mobiele nummer mee te nemen naar Toggle Mobile dient u eenvoudigweg het nummerbehoudformulier in te vullen. U kunt dit formulier downloaden door hier te klikken. Vul het formulier volledig in, stuur het naar het adres vermeld op het formulier en onze klantenservice zal contact met u opnemen.

Schrijf u in voor mijn toggle

Registreer voor Mijn Toggle

Registreer voor Mijn Toggle voor fantastische voordelen:

  • Online opwaarderen
  • Schakel automatisch opwaarderen in –zodat u nooit zonder beltegoed zit!
  • Bekijk uw bel- en opwaardeerhistorie
  • Bekijk de nieuwe speciale aanbiedingen
Mobiel internet

Mobiel Internet

Met Toggle heeft u eenvoudig toegang tot mobiel internet en uw email. Om mobiel internet op uw Toggle in te stellen belt u gratis met de Toggle Klantenservice op 1200, we zullen dan de service activeren en de instellingen naar uw mobiel sturen.

Toegang tot uw voicemail

Toegang tot uw voicemail

Uw Toggle Mobile voicemaildienst is automatisch geactiveerd. Met uw Toggle Mobile voicemail kunt u dit doen.

  • Ingesproken boodschappen afluisteren
  • Een persoonlijke welkomstboodschap opnemen
  • De taal van uw voorkeur instellen

Voor toegang tot uw voicemail met uw Toggle Mobile:

  • Bel 1233

Voor toegang tot uw voicemail vanaf een andere telefoon of vanuit het buitenland:

  • Bel +31685951233 en volg de instructies
Gebruik uw toggle in het buitenland

Uw Toggle in het buitenland gebruiken

Zeg vaarwel tegen hoge kosten voor bellen en mobiel internet op reis.

toggle is onze revolutionaire nieuwe dienst, die u in staat stelt dure roamingtarieven voor bellen en mobiel internet in het buitenland te vermijden. Reist u naar één van onze netwerklanden dan betaalt u alleen uw Nederlandse tarieven voor bellen, mobiel internet en sms diensten, waardoor u met een gerust hart uw mobiel kunt gebruiken zonder bang te zijn voor enorm hoge roamingtarieven die andere providers in rekening brengen.

Ons netwerk omvat Australië, Denemarken, Nederland, Noorwegen, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden, en naar verwacht zullen er meer en meer landen worden toegevoegd aan ons netwerk. Om onze toggle tarieven te bekijken klik hier

Toggle werkt ook in alle andere landen wereldwijd. Klik hier om onze roamingtarieven te bekijken.

Kies uw taal

Kies uw taal

Om de taal van uw Toggle Mobile voicemail en beltegoed menu's te selecteren:

  • Bel 1244
  • Kies het 'Settings' menu
  • Kies de 'Change Language' optie
  • Selecteer de taal van uw voorkeur
Bekijk uw toggle nummer

Bekijk uw Toggle nummer

Om uw Toggle nummer op het display van uw mobiel te zien toetst u *132# in en drukt u op verzenden.

Vind mijn IMEI-nummer

Zoek mijn IMEI nummer.

Om uw IMEI nummer te achterhalen toetst u *#06# in op uw mobiel en drukt u op verzenden. Uw IMEI nummer zal op het display van uw mobiel verschijnen. Of u kunt uw mobiele telefoon uitzetten en de batterij verwijderen. Het IMEI nummer staat gedrukt op een witte sticker, meestal terug te vinden onder de batterij.

Contact opnemen met toggle klantenservice

Contact opnemen met toggle klantenservice

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen met de Toggle Mobile klantenservice.

We hebben ook een meertalig team dat elke dag bereikbaar is van 9.00 uur tot 23.00 uur. Neem contact op met de klantenservice:

  • Bel gratis 1200 met uw Toggle Mobile
  • Bel 020 754 3022 met een andere telefoon
  • Bel +31685951200 vanuit het buitenland
  • Email ons op cs@togglemobile.nl
Download de gebruikershandleiding

Download de handleiding

Klik hier om de Toggle Mobile handleiding te downloaden.

Kunt u niet gebeld worden?

Kunt u niet gebeld worden?

  1. Controleer of uw simkaart correct in uw telefoon is geplaatst.
  2. Zorg dat u bereik heeft.
  3. Zorg ervoor dat u beltegoed heeft. Let op dat er te allen tijde beltegoed op uw simkaart dient te staan (minimaal € 5 is raadzaam), zelfs om gebeld te worden in de gratis roaming landen.
Ik kan niet bellen?

Kunt u niet bellen?

  1. Controleer of uw simkaart correct in uw telefoon is geplaatst.
  2. Zorg dat u bereik heeft.
  3. Zorg ervoor dat u beltegoed heeft. Let op dat er te allen tijde beltegoed op uw simkaart dient te staan (minimaal € 5 is raadzaam), zelfs om gebeld te worden in de gratis roaming landen.
Hoe ontvang ik een lokaal nummer?

Hoe ontvang ik een lokaal nummer?

  1. Login in bij uw toggle account.
  2. Klik op "toggle mobile lokaal" in het linkermenu.
  3. Registreer voor het land dat u gaat bezoeken om een lokaal nummer te ontvangen. Houd er rekening mee dat het 3 uur kan duren voordat het registratieproces is voltooid. (BELANGRIJK: plaats uw toggle simkaart in uw mobiele telefoon en zorg dat u bereik heeft voordat u een lokaal nummer aanvraagt).
  4. Creditcard gegevens worden slechts eenmaal gevraagd wanneer de klant een lokaal nummer aanvraagt voor de landen waar identificatie verplicht is (Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Spanje, Australië, Noorwegen).
  5. U zult een sms bericht ontvangen met uw lokale nummer en u kunt het nummer ook bekijken in uw online account. Elk nummer is geldig voor 30 dagen tenzij u het wilt behouden, dit is mogelijk voor € 5 per jaar. Tijdens het registratieproces vinkt u de optie "Behoudt mijn lokale nummer voor € 5 per jaar". De € 5 bijdrage zal van uw beltegoed worden afgeschreven, 30 dagen nadat u het lokale nummer heeft aangevraagd.
Hoe vind ik het SIM-menu?

Waar vind ik het SIM menu?

Het SIM menu is een applicatie welke beschikbaar is op de simkaart. Voor elk toestel is het verschillend, maar over het algemeen kunt u het vinden in het Instellingen menu.

Hoe verander ik 'Profielen'?

Hoe verander ik "Profielen"?

Ga naar Toggle Mobile menu => Toggle => Selecteer modus => Handmatig => Selecteer het land waar u bent.

Hoe kan ik mijn SIM activeren wanneer er geen bereik is?

Hoe activeer ik de sim wanneer er geen bereik is?

Ga naar het Toggle Mobile menu => Toggle => Selecteer modus => Handmatig => Selecteer het land waar u zich bevindt.

  1. Australië profiel – profiel dient gekozen te worden wanneer u in Australië bent om te profiteren van lokale tarieven.
  2. Denemarken profiel – profiel dient gekozen te worden wanneer u in Denemarken bent om te profiteren van lokale tarieven.
  3. Frankrijk profiel – profiel dient gekozen te worden wanneer u in Frankrijk bent om te profiteren van lokale tarieven.
  4. Duitsland profiel – profiel dient gekozen te worden wanneer u in Duitsland bent om te profiteren van lokale tarieven.
  5. GROOT-BRITTANNIË profiel – profiel dient gekozen te worden wanneer u in GROOT-BRITTANNIË bent om te profiteren van lokale tarieven.
  6. Noorwegen profiel – profiel dient gekozen te worden wanneer u in Noorwegen bent om te profiteren van lokale tarieven.
  7. Spanje profiel – profiel dient gekozen te worden wanneer u in Spanje bent om te profiteren van lokale tarieven.
  8. Zweden profiel – profiel dient gekozen te worden wanneer u in Zweden bent om te profiteren van lokale tarieven.
  9. Zwitserland profiel – profiel dient gekozen te worden wanneer u in Zwitserland bent om te profiteren van lokale tarieven.
  10. Roaming profile – profile dient gekozen te worden in alle andere landen wereldwijd

Let op dat het standaardprofiel " Nederland profiel" is. Sommige handsets dienen opnieuw opgestart te worden nadat het profiel aangepast is om het profiel te activeren.

togglemobile sim card