Veelgestelde vragen

Waar vind ik mijn PIN/PUK codes?

Waar vind ik mijn PUK nummer?

Uw PIN/PUK nummer kunt u vinden op de achterkant van uw simkaarthouder in uw toggle simkaartpakket.

Of u kunt voor € 0,18 per gesprek de klantenservice bellen op 1200 met uw toggle en zij zullen u graag van dienst zijn.

Deblokkeer uw telefoon

Deblokkeer uw telefoon

Wanneer uw niet SIM-werkt als u deze voor het eerst plaatst in uw telefoon kan het er een SIM-lock op zitten. Als u meer dan 1 jaar bij uw huidige provider bent geweest dan kan dit slot gratis worden verwijderd. Gelieve direct contact op te nemen met uw huidige provider om de code aan te vragen waarmee u uw SIM-lock kan verwijderen. Als u uw mobiele telefoon voor minder dan een jaar hebt dient u te vragen aan uw huidige provider hoeveel het zal kosten om de SIM-lock te verwijderen.

Waar kan ik een toggle simkaart kopen?

Waar kan ik een toggle simkaart kopen?

toggle simkaarten zijn online verkrijgbaar, bestel nu uw toggle simkaart!. toggle simkaarten zijn verkrijgbaar bij meer dan 100.000 winkels in heel Nederland. Vul hier uw postcode in en vindt snel de dichtstbijzijnde winkel. Of bestel nu snel en gemakkelijk uw toggle simkaart online.

Hoe vind ik mijn eigen toggle nummer?

Hoe vind ik mijn eigen toggle nummer?

Om uw toggle nummer op het display van uw mobiel te zien toetst u *102# in en drukt u op verzenden.

Hoe kan ik mijn huidige nummer behouden?

Hoe kan ik mijn huidige nummer behouden?

Om uw huidige mobiele telefoonnummer mee te nemen naar toggle dient u eenvoudigweg het nummerbehoudformulier te printen en in te vullen door hier te klikken. Vul het formulier volledig in, stuur het op naar het adres vermeld op het formulier en onze klantenservice zal contact met u opnemen.

Zijn er verborgen kosten?

Zijn er verborgen kosten?

Nee, nooit.

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

De toggle klantensevice is elke dag telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 21.00.

Neem contact op met de klantenservice:

  • Bel gratis 1200 met uw toggle
  • Bel 020 754 3022 met een andere telefoon
  • Bel +31685951200 vanuit het buitenland
  • Email ons op cs@togglemobile.nl
Hoeveel kost het om de klantenservice te bellen?

Hoeveel kost het om de klantenservice te bellen?

Bellen met de klantenservice is gratis wanneer u 1200 belt met uw toggle. Belt u naar 020 754 3022 met een andere provider of een vast toestel dan betaalt u de standaard nationale tarieven van uw provider.

Ik heb mijn toggle een tijd niet gebruikt en nu is het afgesloten, waarom is dat?

Ik heb mijn toggle een tijd niet gebruikt en nu is het afgesloten, waarom is dat?

Simkaarten waar meer dan 80 dagen niet mee wordt gebeld of ge-sms't worden automatisch gedeactiveerd. Helaas kunnen deze simkaarten niet opnieuw geactiveerd worden en is het mobiele telefoonnummer niet meer beschikbaar na deze tijd.

Mijn simkaart is kwijt/gestolen, hoe kan ik misbruik voorkomen?

Mijn simkaart is kwijt/gestolen, hoe kan ik misbruik voorkomen?

Neemt u alstublieft zo snel mogelijk contact op met de klantenservice op 020 754 3022 en één van onze adviseurs is u graag van dienst.

Ondersteunt toggle Premium gesprekken of sms'en?

Ondersteunt toggle Premium gesprekken of sms'en?

Nee we bieden geen Premium gesprekken of Premium sms'en aan.

Hoe krijg ik toegang tot voicemail en wat zijn de kosten?

Toegang tot uw voicemail

Uw Toggle Mobile voicemaildienst is automatisch geactiveerd. Met uw Toggle Mobile voicemail kunt u,
  • Ingesproken boodschappen afluisteren
  • Een persoonlijke welkomstboodschap opnemen
  • De taal van uw voorkeur instellen

Voor toegang tot uw voicemail met uw Toggle Mobile:

  • Bel 1233

Voor toegang tot uw voicemail vanaf een andere telefoon of vanuit het buitenland:

  • Bel +31685951233 en volg de instructies
Hoe kan ik online opwaarderen?

Hoe kan ik online opwaarderen?

Om online uw toggle op te waarderen klikt u hier.

Kan ik toggle mobile in Japan en Zuid-Korea gebruiken?

Kan ik toggle mobile in Japan en Zuid-Korea gebruiken?

Ja, u kunt toggle mobile in Japan en Zuid-Korea gebruiken, echter vereist het een 3GSM (of 3G) mobiele telefoon die WCDMA 2100 ondersteunt.

Dit is nog steeds een GSM telefoon, echter maakt het gebruik van een 3e generatie technologie welke wordt gebruikt in Japan en Zuid-Korea. Er zijn momenteel twee verschillende 3G standaarden in gebruik. Om uzelf ervan te verzekeren dat u de juiste telefoon voor roaming in Japan heeft, is het raadzaam dat u het navraagt bij uw huidige provider of het bij voorkeur opzoekt in de handleiding van uw mobiele telefoon om te bepalen of het toestel WCDMA 2100 compatibel is of niet.

togglemobile sim card